2011-01-04
16:29:21

Dagar med Evelina

Hejjsan!
Nu sitter jag här med Evelina och jag har sovit här i 2 nätter.
Första natten kollade vi på typ 3 filmer innan natten: mr bean, ett päron till farsa och ensam hemma :)
Igår var vi i Växjö, och shoppade mycket snyggt ;)
Jag köpte lite kläder, smink och hudvårdsprodukter och sen följde jag med Evelina när hon köpte systemkamera.
Åkte sen hem, bestämde mig för att sova hos Evelina en natt till (y)
Vi satt och snacka till klockan 3 inatt så imorse vaknade vi vid 2..
Ska hem sen om en timme, så får vi se vad jag gör då :)


Snygg klädstil vi har va? ;)                           Tycker att Evelina är väldigt gullig som skrev mig :D


Postat av: evelina (:

hihi :D

2011-01-04 | 22:38:32
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: