2011-04-29
19:03:45

My life in pictures

Hejhej!
I dag har det varit både kul och jobbigt, jag vaknade 10.15 och upptäckte att jag hade försovit mig så det va bara att klä på sig och vara i skolan efter 10 minuter. På håltimmen som jag hade senare satt jag i cafeterian med emil och fredrik. Efter skolan skulle jag äntligen hämta ut mitt bank kort på banken som automaten hade tagit när jag slog in fel kod men jag kom 5 minuter efter att banken hade stänkt, min vanliga tur men man klarar sig :p
Jag har satt upp alla mina bilder som jag har haft i mitt rum på min dörr och jag blir faktiskt nöjd med resultatet.
Imon är det valborg som spenderas med tjejerna i Urshult, ska bli riktigt kul det :D
Nu finns det inte mycket mer att berätta...
Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: