2011-02-18
19:18:37

hipp hipp hurra, amandas födeleda'

Hejjsan svejsan!
Tänkte ta och säga grattis till amanda igen så Grattiiis!
Jag skulle ge henne en present idag och vi hade inte lektioner samtidigt så jag la den i Linneas väska och jag smsade dom att jag gjorde det, men tydligen så hade dom inte sett smsen så Linnea trodde att hon hade en hemlig beundrare, men tyvärr nea, så va det ju inte ;D
Idag har jag bakat cookies, riktigt gottis det och sen tänkte jag att jag skulle vara lite nyttig med så jag va ute och gick med mor min.
Sen måste jag tyvärr diska snart med men det är en annan historia :S

Amandas present:

Postat av: evelina (:

grattis får man säga då! :D

2011-02-18 | 21:08:56
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: