2011-02-17
15:32:41

FF

Hej!
Nu sitter jag här ensam hemma och läser Frida. Mamma kommer hem vid nio och innan dess så hoppas jag att jag har gjort några läxor i alla fall. Sista dan i skolan imon inna sportlovet, längtar sjukt mycket nu.
Igår va jag i Växjö med Evelina och Emma. Jag köpte lite smycken och en present till min kusin som fyller år.
Sen kollade jag och Evelina på bio, Åsa Nisse blev det och den va faktiskt jätte kul. Det va väldigt roligt att sitta jämte Evelina med för hon började skratta precis när vi andra slutat, undra vad det berodde på? ;D

Postat av: evelina (:

haha, jag vet jag är väldigt efter när de gäller sånt, grymt pinsamt! (; <3

2011-02-17 | 22:25:20
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: