2010-09-07
18:14:42

Växjö med ewe!

Hello!
Igår efter skolan så tog jag och ewe bussen in till växjö och shoppade lite och sen kollade vi på bio med. Vi kollade på "I rymden finns inga känslor" och den va verkligen bäst!
Jag köpte en mascara och parfym.

Hon sov över hos mig tills idag. Ja, idag så har jag haft gitarr lektion där jag ska spela "Me and my guitar" av tom dice. (tror jag stavade rätt...) Och efter skolan så hade jag konfa så jag kom precis hem. Ska göra läxor nu och det känns osm att jag gör det hela tiden men högen verkar inte krympa tyvär.
Nu kommer lite bilder från växjö och i morse.





Postat av: Evelinaa :D

haha fan va snygg man e då ;D xd

2010-09-17 | 19:09:40
Postat av: Lisette

klart ;)<3

2010-09-18 | 12:15:57
URL: http://lisettev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: