2010-09-03
19:31:50

Perfekt? - Nej tack.

LÄS!

Alla har väll någonsin hört någon säga till en att "Jag vill vara som dig" eller "Varför kan inte jag ha så fint hår/ögon/mun m.m." ? Jag känner att jag orkar inte med att vara den där med "perfekt ögon" eller något annat för ingen är perfekt. Det finns inga regler på att man måste se ut så eller att man bara får klä sig såhär. Och mode, vad är det? Enligt mig är det ett sätt att säga att man bara kan ha domma kläderna om man ska vara snygg. Jag vill inte vara snygg- Jag vill vara unik. Visst, jag skulle inte gå till skolan i en hålig tröja och några fläckiga byxor men jag är mig själv. Visst- Jag sminkar mig varje morgon för man vill inte att andra ska se på en o tänka "fan vad ful" men det är jag och det ända som jag tycker räknas är att trivas med sig själv, för det är det jag gör.

Perfekt?


- Knappast.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: