2010-10-05
19:42:07

Vanlig tisdag

Hejjsan!
Nu har jag kommit hem från aerobicen och har duschat. Är helt slut nu för vi hade kläd-sim i skolan med idag. Har haft konfa idag med och vi har spelat i bandet. Orkar inte skriva mer just nu men här kommer några bilder från dagen.

Millan fick för sig att ta kort på någon och själv klart så offrar man sig ju ;)

Millan ville testa lite trummor och emma försöker lära                                             
henne lite men det ser ut som at emma har gett upp:p                   Ewe testade med

Proffset ;)                                                                                              

Postat av: angelica

hjääälp mig, var hittar man skorna jag lagt upp i min blogg? rätt svar får en länkning. fin blogg förresten:)

2010-10-05 | 20:47:46
URL: http://angelicakarnhill.blogg.se/
Postat av: Emmaaa ;D

haha klart jag är proffset ;) ge mig bara ett trummset så jävlar xd

2010-10-08 | 23:12:27
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: