2010-11-02
09:10:12

Hemma från gbg

Hej hallå!
Igår kom jag hem från Göteborg där jag har vart på spa i två dagar och det har varit helt underbart. Det var ett jätte lyxigt ställe och alla va jäte snälla. Precis när vi kom dit så fick vi en välkomst drink och sen gick vi ner på spa:et. Det va jätte skönt där och efter några timmar så skulle vi ha yoga. På kvällen fick vi en tre rätters middag som jag ska visa sen och det va sjukt gott!
Igår sen så hade jag en 110 minuters behandling och det va underbart. Efter det så åkte vi in och gick lite på nordstan och vi åt glass på Lejonet och Björnen. Jag köpte två halsband och några örhängen som ni kanske får se sen.

Här kommer lite bilder från dagarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: