2010-11-11
18:25:54

Farsdag!?

Hejj!
Längesen jag uppdaterat nu men det har inte hänt så mycket dom sista dagarna... Idag kom jag på att jag inte har någon present till pappa på söndag så jag måste verkligen komma på något att ge han... Några förslag på fardag-present?
Idag så har jag vart i skolan-som vanligt. Efter det så va vi lite i bowlan innan bussen skulle gå. Jag har sjungt med kören idag med-som vanligt. Och nu har jag precis ätit-som vanligt... Tycker att det skulle kunna hända något nytt på dagarna för det är nästan samma melodi varje vecka.

Några bilder från bowlan kommer här


Ewe ville tydligen inte va med, men jag ska ju inte klaga för det ville inte jag heller ;)
Postat av: evelina (:

snygga jag :D

2010-11-12 | 21:49:58
URL: http://myplacey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: