2010-08-22
16:24:46

Muffins!

Hej!
Nu sitter jag här och äter jätte goda choklad muffins och har precis kommit hem från pappa.
Igår åkte jag till honom och det första vi gjorde va att kolla på en bas till mig som vi nog ska köpa snart. Fast jag kan egentligen inte spela bas men det är kul att ha ända.
Sedan åkte vi till min kusin och va där en stund innan jag fick se pappas nya boende. Han bor i källan hos en kompis men det är som ett eget hus, större än vår lilla lägenhet.
Mitt rum var jätte fint och så här såg det ut..


Pappa är inte världs bäst på att laga mat kan man säga så jag tog åt mig uppgiften att göra det, och när han hade smakat så sa han att jag fick vara kock i huset. Jag gjorde Panang och chansade bara hur man skulle göra så jag va glad över det betyget.


Jag kanske skulle passa på att säga med att hon som pappa bor hos har fått ett pris för hennes underbara trädgård!

Idag när vi vaknade så märkte vi tyvär att det regnade in i huset och det va inte så roligt, men vad kan man göra?

Nu sitter jag här hemma i alla fall och undrar vad man ska göra... Jag får lägga mig i någonlunda tid idag med för skolan börjar imon. Jag kan inte förstå hur snabb denna sommaren har gått...

Många kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: