2010-08-19
17:07:26

Med millan!

Hejsan!
Nu sitter jag här med Millan. P.s- kolla in www.ttye.blogg.se för hon är en jätte fin människa<33
Vi fick för oss att baka choklad kringlor men det gick inte som vi hade tänkt oss.
Först så tog vi sönder ett ägg så hela kylskåpet var kladdigt.
Sen skulle vi spritsa ut dom och då gick spritsen sönder. Då klippte vi till en påse så att vi kunde använda den istället men även den gick sönder. Vi gjorde två till påsar sen men alla gick sönder.
Haha, det skulle bli 67st men vi fick det till 10st :o Jag vet- vi är BÄÄST på att baka, eller vad tycer ni?

Kakorna tog den mesta tiden för oss men annars så har vi spelat gitarr och Millan har noppat mina ögonbryn (Y)

Det här va vi idag iallafall :D
Millan

Jag


Hoppas att ni har haft en bra dag, för det har jag haft!
Puss!
Postat av: Emilia

hahaha ja såklart att vi e bäst på att baka (Y)

jo jag har också haft en bra dag :)

2010-08-19 | 17:18:09
URL: http://ttye.blogg.se/
Postat av: Lisette

Gött (Y)

2010-08-19 | 17:21:37
URL: http://lisettev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: